perjantai 8. marraskuuta 2013

6+

Viikko 6+ meneillään. Olemme tienneet raskaudesta nyt kolme viikkoa. Kolmessa viikossa on tapahtunut paljon. A:n tissit ovat entisestään kasvaneet. Aamupahoinvointi on muuttnut koko päivän pahoinvoinniksi. Etenkin erilaiset tuoksut saavat A:n helposti yökkimään. A on edelleen väsynyt. Lisäksi A liikuttuu herkemmin kuin koskaan aiemmin. A:n kohtu on kasvanut appelsiinin kokoiseksi ja pikkuinen muistuttaa katkarapua. Molempien perheet tietävät nyt uutisesta. A kertonee itse myöhemmin, kuinka kerroimme hänen vanhemmilleen ja mitkä olivat reaktiot. Lisäksi saimme tiistaina iloisia uutisia. Tuttavapariskuntamme ilmoitti myös odottavansa vauvaa. Lapsilla tulee olemaan muutama viikko ikäeroa, sikäli mikäli kaikki menee niinkuin toivotaan. A saa odottavasta äidistä vertaistukea ja minä puolestani voin jakaa tuntojani toisen äidin kanssa.

Itse olen ollu töistä melko väsyny ja ylitöitäkin tehnyt. Yt-neuvottelut painaa takaraivossa, vaikka sen ei pitäisi antaa vaikuttaa. Lisäksi pitäisi saada aikaiseksi hankkiutua työpäivän jälkeen treenaamaan. Olemme sopineet, että A hoitaa gradun pois alta ja minä koitan saada selkäni kuntoon ennen lapsen syntymää. Toinenkin missio minulla on. Olen aina rakastanut musiikkia ja se on tärkeä osa päivittäistä elämääni. Pianoa olen itsenäisesti opetellut välttävästi soittamaan, ja kitaralla joitakin sointuja opetellut. Aloitin nyt syksyllä kitaratunnit, sillä haaveissani on oppia kunnolla soittamaan, jotta voisin itse soittaa lapsellemme musiikkia. Tuiki tuiki tähtönen, Kolme cowboyta ja Nothing else mattersin alku ovat tämän hetkisiä bravuurejani. Onneks tässä on aika laajentaa repertuaaria. Heh.. A raukka joutuu kuuntelemaan mun räpellyksiä. Anteeksi rakas.

Hupaisa teksti luettavaksi: 10 vinkkiä: Kasvata itseäsi kuten lastasi 

-HC-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti