keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Mamman muuttuneet mitat

Raskaus on muuttanut kehoa rajummin kuin odotin. En oikein ees tiedä mitä odotin.. Että pyöristyisin vain nätisti hiukan masusta? :D

Nyt mennään viikolla 27+

Kiloja on tullut lisää kymmenen. Se tuntuu minusta isolta luvulta, enkä ole milloinkaan painanut näin paljon. Raskautta on vielä kolmannes edessä, eikä lapsemmekaan paina vasta kuin noin kilon verran. Vaatekoko on muuttunut selvästi isommaksi ja useat raskaushousut tai -paidatkaan eivät enää minulle mahdu. Omista vanhoista vaatteista mahtuvat ainoastaan sukat, kengät ja jotkin yöpaidat. Helpointa on olla mammasukkahousuissa ja trikoomekossa.

Katselimme tässä yhtenä iltana vanhoja valokuvia. HC siinä viattomasti tokaisi, että on sinulle poskiinkin vähän lisää tullut. Minä siihen, että ONKO?! Sain vastaukseksi, että luulitko, ettei kymmenen kiloa näy myös naamassa.. No niimpä..

Rinnanympärys on kasvanut yli 10 cm ja kuppikoko ainakin kirjaimen, ellei kaksi. Vyötärö on odotetusti kasvanut hurjasti 70cm-> 102cm. Lantiokin on leventynyt.



Ihan jännäksi käy, millaisiin mittoihin tässä vielä venytään. ;) Suunnittelin jo kesämekkoa lakanasta, johon leikataan reikä keskelle pääaukoksi. :D

-A-

2 kommenttia:

  1. Sulla on vielä ihanan pieni maha sivulta katsottuna! Mulla on viikon 30 jälkeen alkanut kasvamaan maha sellaista vauhtia, ettei yksi jalkapallo enää riitä :D toisaalta viikko 35 lähti käyntiin, joten kai sillä mahalla saa jo olla kokoa. Tää aika menee tosi nopeasti...

    Mä olen kans miettinyt tota koiran kans ulkoilua, perushihnakäytös on ok. Mutta mitä tapahtuu, kun vaunut tulee kuvioihin. Meillä kävelytahti on jo hidasta ja jos jotain epämääräistä tulee vastaan, niin nameja olen sitä varten alkanut kantamaan mukana...onneksi vielä ei ole sattunut mitään, mutta selkeesti suojelee mua ja maha-asukkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla alkaa jo loppu häämöttää :) Jännää! Luulen, että mun "iso olo" johtuu näistä kivuista mitä liikkuminen ja toisaalta myös istuminen kokoajan tuottaa. On niin tukala olo omassa kropassa, eikä vaatteiden puristaminen auta yhtään ;)

      Meidän Hipsteri ei välitä pihalla ollenkaan nameista. Nyt mennään ihan auktoriteetin voimalla :D -A-

      Poista